poniedziałek, 17 listopada 2008
Event ID: 1126 - Problem z dostepem do Global Catalog
Kilka ostatnich dni spędzam na walce z domenami oraz subdomenami w strukturze Active Directory. Jako, że temat staram się zgłębić dosyć mocno musiały pojawić się i problemy. Skoro nie wszystko działa prawidłowo pierwsze swe kroki skierowałem do EventLoga (Dziennika Zdarzeń). Stąd i dzisiejszy post.
Po tym przydługawym wstępie przechodzę do bardzo krótkiej solucji dla tego błędu. Komunikat na jaki natrafiamy brzmi:
W sumie już sama treść mówi nam co zrobić jednak nakieruję was nieco, bo i sam szukałem rozwiązania w sieci.
Otwieramy Active Directory Sites and Services w Administrative Tools. W wyświetlonym oknie rozwijamy:
Sites -> Default-First-Site-Name -> Servers -> Nazwa_SERWERA -> NTDS Settings.
Wybieramy właściwości ostatniego pola i w zakładce General zaznaczamy opcję Global Catalog.
Rozwiązanie to włącza Global Catalog i zarazem usuwa problem z łącznością z nim.
>>> Więcej przykładowych rozwiązań
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz